poniedziałek, 29 grudnia 2014

LIEBSTER AWARD

Chciałabym bardzo podziękować  Sollux Captor (http://linoleum-mike.blog.onet.pl/) za nominacje ;)
Nominacja do Liebster Award jest przyznawana przez autora innego bloga za "dobrze wykonaną robotę" w celu rozpowszechnienia blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała i zadać kolejne 11 pytań, 11 osobom, którym chcesz przyznać nagrodę :)
Nie możesz nominować osoby, która cię nominowała xD (masło maślane :P)
Pytania od Sollux Captor:
1.Co skłoniło cię do założenia bloga? - Cóż na przerwie w sql, rozmawiając z przyjaciółkami "oświeciło mnie" i zobaczyłam w głowie postać walecznej Katherine :) Wzięłam kartkę i napisałam pierwszy rozdział :) W wykreowaniu tej postaci pomogła mi koleżanka Kasia (twórczyni szablonu) i tak postanowiłam nazwać główną bohaterkę Katherine ;)
2.Jakie jest twoje ulubione zwierzę domowe? A jeżeli nie posiadasz swojego ulubionego zwierzęcia domowego, może być także zwierzę dziko żyjące, bądź hodowlane.- Psy kocham te zwierzęta. Sama mam jednego ;)
3.Czy masz jakieś inne zainteresowania, oprócz pisania?- Uwielbiam historię, nawet jestem w etapie rejonowym konkursu historycznego ;) Uwielbiam skoki narciarskie (Kamil Stoch dziś na 4 miejscu w TCS <3) xD
4.Jakie jest twoje najznamienitsze marzenie?- Zdać SUMY. Cóż jestem słaba z wróżbiarstwa, więc mogę nie zdać tego przedmiotu xD Tak szczerze, to nie wiem. Chyba nie marzę o czymś konkretnym :)
5.Jaki jest twój ulubiony zespół/artysta muzyczny?- Słucham przede wszystkim muzyki historycznej, dlatego nie mam ulubionego zespołu, ale lubię np. Sabaton, Horytnicę i wiele wiele innych. Z japońskiej muzyki lubię: Kamui Gakupo, Kagamine Len ( choć często słucham coverów)
6.Jakiego gatunku muzyki słuchasz?-  Wszelakiego xD Hip-hop, rock, wszystko co mi się spodoba xD
7.Czy posiadasz rodzeństwo?- Tak, czworo. Dwóch braci i dwie siostry. Jestem najmłodsza :P
8.Interesujesz się motoryzacją? Jeżeli tak, to czy masz swoja ulubioną markę?- Nie :P Od tego jest mój brat... Patrząc na niego to BMW, choć motocykl ma marki Yamaha (japońskie <3)
9.Kuchnię jakiego kraju lubisz najbardziej?- A kto wymyślił lody? xD
10.Kto jest twoim idolem?- Kamil Stoch i Anders Bardal :*
11.Tytuł twojego ulubionego filmu?- "Harry Potter", "Igrzyska śmierci", Złodziejka książek"- nie mogę się zdecydować na jeden ;)
Nominuję:
Moje pytania:
1. Ulubiona książka
2. Jaką ostatnio przeczytałeś/aś książkę?
3.Jeśli oglądasz anime, jakie jest twoje ulubione?
4. Jaka jest twoja ulubiona postać filmowa?
5. Kto jest twoim ideałem?
6. Jeśli oglądasz jakiś serial, napisz jaki jest twój ulubiony?
7.Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
8. Jaki masz kolor oczu?
9.Jeśli oglądasz, jakiś sport napisz jaki?
10. Czy uprawiasz jakiś sport?
To by było na tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz